donderdag, november 29, 2007

teige


Met viewty

3 Comments:

Blogger Chow Monkey said...

Mooie foto.. Hoe heb jij je viewty aan de praat gekregen met Blogger?? Ik krijg het niet aan de praat :(

19 januari 2008 om 18:30  
Blogger Tanja said...

oops... ik weet het niet meer! Mijn viewty is een paar weken stuk geweest en gereset, dus ik moet het toch weer opnieuw instellen. Als ik erachter ben, comment ik nog wel een keer!

20 januari 2008 om 12:03  
Blogger Tanja said...

ja ik weet het weer. Kan misschien alleen als je een foto maakt, dan krijg je de foto-preview. Daar staat een envelopje en krijg je 4 keuzes: bericht, email, bluetooth en blog dit... en daarna krijg je een token, waarmee je blogs kunt samensmelten of in elk geval aan je eigen profiel kunt verbinden.

20 januari 2008 om 12:25  

Een reactie posten

<< Home